Friday, September 23, 2011

Perantara.

Just done my homework.
.nah..studying my cs condition zero.



=D haha..!
Esok ada tournament cs kat poli.
Bkerjasama dgn wazien,kamil dan fie dalam team 'Perantara'..

Hope nick 'Angkara' dapat defeat/semelih 4 group yg lain.
for the sake of RM250 prize!
muahaha.!

Walau aku kalah aku kesah apa ( Wakaka ! )

Friday, September 16, 2011

Sing along to oi!

dalam lingkungan tahun 2005-2007.

Tangga flat FRU jadi mangsa pekik lalak aku..
bersama encik aznan,amirul pakya,afizul,din and etc.
Masa,riuh la tingkat 6 tu dgn dua bijik kapok.(hasil pecah masuk stor.)
subjek lagu aku dngan aznan lebih kpada local steet punk/oi!..
Apa tu..?haha..rajin-rajin la search kat wiki..
The Official,ACAB,Offside,The Suspect,Generation 69,Redcard dan sbagainya jadi influences.
Bukan cuma muzik, tapi mesej dalam lagu banyak btemakan brotherhood dan p'juangan.

.......................................
.......................................
.......................................(too lazy to write...)

Secara ringkas, apa yg aku nak sampaikan..Aku rindu kawan-kawan aku smua yang pernah aku kenal.
FRU/SKPT/AL-MASHOOR/TARP/BJGR/BALING TOWN/GSC/PSP.

"SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI.MAAF ZAHIR DAN BATIN."


MENGERTI-Offside
Kemana
hilangnya
temanku yang setia
berjanji sehidup semati
kini hanya tinggal memori
mengapa perpisahan ini terjadi
adakah emosi menghantui diri
perjanjian telah dimeterai
begiti mudah dimungkiri
adakah ini menjadi satu tradisi
kuharap kita bangun semula
sepaerti sedia kala
lupakanlah sengketa lama
kotakan apa yang dikata
supaya mereka
membuka mata!!


I CAN'T BELIEVE IT'S TRUE-THE OFFICIAL
WHERE HAVE ALL THE BOOTBOYS GONE?
WHERE ARE THEY NOW?
WHERE HAVE ALL THE VOICES GONE?
WHERE HAVE ALL THE SCOOTERS GONE?

THEY USED TO BE THERE
NO MATTER WHAT
BUT TODAY THEY'VE DISAPPEARED,
THEY'RE NO LONGER HERE
OH! WHAT A SIGHT

THERE'S NO MORE ME AND YOU
I CAN'T BELIEVE IT'S TRUE

ALL FOR ONE AND ONE FOR ALL
OH! PLEASE TELL ME HOW DID WE FALL
WE USED TO STAY
WE USED TO FIGHT FOR OUR WAY
IS THIS THE FUTURE THAT WE LIVED FOR?
IS THIS THE DREAM WE TO FIGHT FOR?
WE WERE SO PROUD, WE'RE THE STRONGEST AROUND
BUT NOW WE ARE FALLING DOWN

p/s.i'll wrote properly on my next post.i'm sorry.haha.so,in this post YMTT,cheers!=)