Tangga flat FRU jadi mangsa pekik lalak aku..
bersama encik aznan,amirul pakya,afizul,din and etc.
Masa,riuh la tingkat 6 tu dgn dua bijik kapok.(hasil pecah masuk stor.)
subjek lagu aku dngan aznan lebih kpada local steet punk/oi!..
Apa tu..?haha..rajin-rajin la search kat wiki..
The Official,ACAB,Offside,The Suspect,Generation 69,Redcard dan sbagainya jadi influences.
Bukan cuma muzik, tapi mesej dalam lagu banyak btemakan brotherhood dan p'juangan.
.......................................
.......................................
.......................................(too lazy to write...)
Secara ringkas, apa yg aku nak sampaikan..Aku rindu kawan-kawan aku smua yang pernah aku kenal.
FRU/SKPT/AL-MASHOOR/TARP/BJGR/BALING TOWN/GSC/PSP.
"SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI.MAAF ZAHIR DAN BATIN."
MENGERTI-OffsideKemanahilangnyatemanku yang setiaberjanji sehidup sematikini hanya tinggal memorimengapa perpisahan ini terjadiadakah emosi menghantui diriperjanjian telah dimeteraibegiti mudah dimungkiriadakah ini menjadi satu tradisikuharap kita bangun semulasepaerti sedia kalalupakanlah sengketa lamakotakan apa yang dikatasupaya merekamembuka mata!!
I CAN'T BELIEVE IT'S TRUE-THE OFFICIALWHERE HAVE ALL THE BOOTBOYS GONE?
WHERE ARE THEY NOW?
WHERE HAVE ALL THE VOICES GONE?
WHERE HAVE ALL THE SCOOTERS GONE?
THEY USED TO BE THERE
NO MATTER WHAT
BUT TODAY THEY'VE DISAPPEARED,
THEY'RE NO LONGER HERE
OH! WHAT A SIGHT
THERE'S NO MORE ME AND YOU
I CAN'T BELIEVE IT'S TRUE
ALL FOR ONE AND ONE FOR ALL
OH! PLEASE TELL ME HOW DID WE FALL
WE USED TO STAY
WE USED TO FIGHT FOR OUR WAY
IS THIS THE FUTURE THAT WE LIVED FOR?
IS THIS THE DREAM WE TO FIGHT FOR?
WE WERE SO PROUD, WE'RE THE STRONGEST AROUND
BUT NOW WE ARE FALLING DOWN
p/s.i'll wrote properly on my next post.i'm sorry.haha.so,in this post YMTT,cheers!=)
No comments:
Post a Comment